2mr-elzaman
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2mr-elzaman

القصص والشعر والروايات والازياء

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا لك على طول للبنات ايلى عايزين يجوزوا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nonna
عضو شغال تمام

انثى
االبلد : القاهرة
رقم العضويه : 24

انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا Empty
مُساهمةموضوع: انا لك على طول للبنات ايلى عايزين يجوزوا   انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 8:52 pm

Very Happy لما يرجع البيت ...طيري لعنده وضميه...بس خدى بالك..لايغمى عليه..من المفاجأة.... انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا 3

2-أرمي عليه واحدة من الابتسامات الخطيرة اللي تدربت عليها ساعة أمام المرايا.. بس ما تتوقعيش يرفع عينه ويشوفها.. انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا 4

3_ خلى عطرك يسبقك....ويتكلم بدالك... وعلى طول قولي له انه هو اللي جابه قبل ما يقولاية الريحة دى..

4_ قولي كلمة حلوة...وارمى نظرة حنونة ولاتنتظرى النتيجة...لأنها بتطول اكثر من قضية فلسطين..

5_ في حضوره اقفلي كل المواضيع إلا موضوع جاذبيته ونجاحه...والله هتخلية يتجنن يمشي يكلم روحه..:

6_ قوليلة احبك....هتلاقية اتغر... بس مش كلهم...انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا 8

7_ ما تنسيش تقوليلة انه ملك جمال العالم .....حتى لو كان مايتشفش#طبعا بعد الشر#...

8_ لما يقول...لا....قولي حاضر....ورددي ...حتى من بقك طلعة زى السكر يا حياتى.... .. هيستسلم على طول من ذوقك طبعا... انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا 3

9_ اذا كانمستنيكى لتستعدى للخروج معاة... حطى ادامة الريموت..والشاى...والجرنان..والتليفون.. واستعدى براحتك... ولا هيعبرك.انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا 9

10_لما يسكتماتحوليش تخرجيه من سهم اللة ايلى نزلت علية وإلا انقلب عليك... اعملى نفسك مشغولة ف اى حاجة وانك مش زعلانة .. وفي سرك قولي احسن..

12_ لو عايزة حاجة قوليها من غير لف ولا دوران... لكن توقعى القبول...لانه ينتقل بالاشعاع الصادر منك... طبعا هتجيلك صدمة...من عودة الإشعاع إليك بقوة..

13_ اذا عاملك وحش لا سمح اللة ..دة مش لانك مش تستهلى...دة لانة مش فاهمك...ولاهيفهمك ما تحلميش بالمستحيل ياماما..

14_ما تقوليش كلمة دائما الا ان كان قبلها بحبك.... والله الكلمة دى بترفع الضغط على طول.. انت دايما مهملة.. انت دايما مهمل.. فاذا يوم حبيت تقتليه ومش عايزة حد يعرف... امسكيها وقوليها عشر مرات كفاية...

15_ اهتمى بالمفاجات...مش شرط يكون فية مناسبة خليها عليكى... بس خدى بالك لازم يكون يوم المرتب ياما هتبقى واقفة على باب السيدة لحد الشهر ابلى بعدة

16_ اما بقى اذا جاب سيرة حماتك حبيبتك...لازم تقوليلة ديوانين شعر...بعد كدة قوليلة كفاية انها جبتك ليا يا حياتى واتكى على حياتى شوية... بس ف سرك طبعا هتقوليلى ايلى نفسك فية..

اذا كنتى عايزاة يصلحلك حاجة ف البيت......قوليلة ...والله التلفزيون بعد ماصلحته يا حبيبى بقى احسن من الجديد... لكن احسن لك ما تصلحش حاجة خالص لان كدة البيت يتحول لروبابكيا...

18_ ويا عينى لما يتكلم عن شغلة ...تعالى على نفسك واتحملية...واديلة نظرتين اعجاب وامرك للة وهزة راس... بس اكيدهتدوخى...من كثر هز الراس...

19_ لما يكون مسافر ويكلمك ..اعملى نفسك هتموتى من بعدة عنك وما فيش مانع من دمعتين تمشى بيهم امورك.وكلمية عن الشوق والحرمان.. ( الامر يحتاج تكونى ممثلة...بس في احتمال ينقطع الخط...

20_ اذا اتصل وقال انه هيتاخر...قولى براحتك حبيبي...المهم تكون مبسوط... هيتجنن من الكلمة دى...انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا 8

21_ اذا عمل حاجة ضايقتك..وجة وهو واثق انكم متخانقين متخانقين...اعملى نفسك مش زعلانة خالص...واضحكى معه وهزرى... يفضل يسال نفسه يا ترى نويالى على اية ...

22_ اذا قال لك انه مشغول...ماتعمليش فيها المجروحة...حاولى تشغلى نفسك بلى حاجة جميلة... هتلا قى الحياة مليانة حاجات حلوة.... انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا 13

23_ فاجئيه باكلة يعشقها...بس مش تطبوخيلة اكل الست والدتة ... هيعد يقولك اصل ماما مش كانت بتعميلها كدة...انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا 33

24_ ...
...

صح نسيت اقولكم شي مهم البيت السوي يخلق اطفاااال سويين النفسية لا تملئهم العقد ولا التمرد على حياااتهم فراعوا هذه النقطة ...
انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا 1

عدل سابقا من قبل nonna في الأربعاء أبريل 30, 2008 9:10 pm عدل 1 مرات
areej
عضو شغله جبار
areej

انثى
االبلد : بحور العاشقين
رقم العضويه : 27

مُساهمةموضوع: رد: انا لك على طول للبنات ايلى عايزين يجوزوا   انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا I_icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 2:31 am

هههههههههههههههههههه

لتوبك حلو اوى يانونة
تسلم ايديكى

بس المشكلة مهما عملتى مش بيطمر فيهم حاجة
http://www.afroto.yoo7.com
nonna
عضو شغال تمام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا لك على طول للبنات ايلى عايزين يجوزوا   انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 30, 2008 9:08 pm

ميرسى يا اريج على مرورك
انتى عندك حق ما حدش بيطمر فية
puresmile
عضو شغله جبار
puresmile

انثى
االبلد : مصر
رقم العضويه : 12

مُساهمةموضوع: رد: انا لك على طول للبنات ايلى عايزين يجوزوا   انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا I_icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 9:51 pm

هههه
جميييييل اووووى يا نونا
بس هم صحيح مش بيطمر فيهم بس
اهو نعمل اللى علينا
http://WWW.2mr-elzaman.ahlamontada.com
nonna
عضو شغال تمام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا لك على طول للبنات ايلى عايزين يجوزوا   انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا I_icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2008 12:53 am

مليرسى يا بيور على مرورك وردك الجميل
بس فعلا لازم نعمل ايلى علينا ونسيب الباقى على ربنا
جنة الله
عضو شغله جبار
جنة الله

انثى
االبلد : قاع البحر
رقم العضويه : 13

مُساهمةموضوع: رد: انا لك على طول للبنات ايلى عايزين يجوزوا   انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا I_icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2008 2:37 am

هههههههههه
ايه دا يا بنتي دا
كل دا عشان مين
لالا انتي غلطانة ولا حد اصلا نفكر اننا نعمل كدا
مش نعمل وبعدين نستني النتيجة لالا مفيش تجربة اصلا

ميرسي يا نونا توبيك جمييييييييل
http://www.google.com
nonna
عضو شغال تمام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا لك على طول للبنات ايلى عايزين يجوزوا   انا لك على طول  للبنات  ايلى عايزين يجوزوا I_icon_minitimeالجمعة مايو 02, 2008 8:47 pm

ميرسى يا بيور على مرورك وعلى ردك الجميل
بس اوعدك النتيجة مضمونة

انا لك على طول للبنات ايلى عايزين يجوزوا
صفحة 1 من اصل 1